Ut- og innlevering av nøkler/kort på Samsen kulturhus v. 1.0

Hensikt

Hensikten med dette dokumentet er å sikre at ansatte på Samsen kulturhus vet hvordan de går fram ved ut- og innlevering av nøkler/kort til eksterne brukere/leietakere.

 

Gjelder for

Dette dokumentet gjelder alle ansatte, tilfeldig timelønte og kvelds-/helgevakter på Samsen kulturhus.

 

Ansvar for gjennomføring

Driftsleder har ansvaret for gjennomføringen.

 

Beskrivelse

Ansattes ansvar ved ut- og innlevering av nøkler/kort:

 

  1. Tilfeldig utleie:
  • Til alle møterom ligger det utleieknipper i administrasjonen.
  • Kunden kvitterer i boka vår ved henting av nøkkel/kort.
  • Samsen kvitterer at nøkkel/kort er levert inn igjen.

Anne-Mette og Arild holder en åpen dialog dersom det er behov for flere/færre knipper.

Alle kort gjennomgås per 1.september.

 

  1. Fast utleie/kontraktutleie:
  • Ansatt bestiller nøkkel/kort skriftlig til Arild per mail når leiekontrakt er klar.

Bestillingen skal inneholde:

  • Organisasjonens navn
  • Navn og telefonnummer til kontaktperson
  • Hvor leiekontrakten gjelder

Tilgang på kortet skal stemme overens med leietiden på kontrakten.

  • Nøkkel/kort til avhenting legges i hylla «Nøkler til henting» i administrasjonen. Bruk konvolutt som merkes med navn på organisasjon/kontaktperson.
  • Ingen nøkkel/kort skal gis ut uten gyldig kontrakt eller innbetalt depositum i Rockeriet.
  • Arild bekrefter bestillingen per mail til vedkommende som har bestilt når nøkkel/kort er lagt i hylla.

 

Bilde_n_kler_til_henting.jpgBilde_n_kkelboka.jpg

 

Følgende informasjon skal sendes til Arild.Osan@kristiansand.kommune.no:

  • Fornavn og etternavn
  • Bandnavn, romnummer evt. avdeling
  • PIN-kode

 

NB! For kort til bandrom i Rockeriet, er det kun kontaktpersonen som kan bestille kort (ikke enkeltmedlemmer).