Hensikt
Hensikten med dette dokumentet er å sikre at ansatte på Samsen kulturhus vet hvordan de går fram ved ut- og innlevering av nøkler/kort til eksterne brukere/leietakere.
Gjelder for
Dette dokumentet gjelder alle ansatte, tilfeldig timelønte og kvelds-/helgevakter på Samsen kulturhus.
Ansvar for gjennomføring
Driftsleder har ansvaret for gjennomføringen.
Beskrivelse
Ansattes ansvar ved ut- og innlevering av nøkler/kort:
- Tilfeldig utleie:
- Til alle møterom ligger det utleieknipper i administrasjonen.
- Kunden kvitterer i boka vår ved henting av nøkkel/kort.
- Samsen kvitterer at nøkkel/kort er levert inn igjen.
Anne-Mette og Arild holder en åpen dialog dersom det er behov for flere/færre knipper.
Alle kort gjennomgås per 1.september.
- Fast utleie/kontraktutleie:
- Ansatt bestiller nøkkel/kort skriftlig til Arild per mail når leiekontrakt er klar.
Bestillingen skal inneholde:
- Organisasjonens navn
- Navn og telefonnummer til kontaktperson
- Hvor leiekontrakten gjelder
Tilgang på kortet skal stemme overens med leietiden på kontrakten.
- Nøkkel/kort til avhenting legges i hylla «Nøkler til henting» i administrasjonen. Bruk konvolutt som merkes med navn på organisasjon/kontaktperson.
- Ingen nøkkel/kort skal gis ut uten gyldig kontrakt eller innbetalt depositum i Rockeriet.
- Arild bekrefter bestillingen per mail til vedkommende som har bestilt når nøkkel/kort er lagt i hylla.
Følgende informasjon skal sendes til Arild.Osan@kristiansand.kommune.no:
- Fornavn og etternavn
- Bandnavn, romnummer evt. avdeling
- PIN-kode
NB! For kort til bandrom i Rockeriet, er det kun kontaktpersonen som kan bestille kort (ikke enkeltmedlemmer).