Viser hvordan oppdatere Mobil Omsorg. Etter oppgradering i Profil vil man kunne få en feilmelding ved innlogging i Mobil Omsorg "Serverklient støttes ikke..".
Klikk på app’n som heter «Catalog» (ligger på startskjermen på Ipaden - evt "skyv" til høyre eller venstre)
- Da får en opp en liste med de app’ene som er tilgjengelig.
- Trykk så på «Installed» på Mobil omsorg app’n
- Trykk deretter på «Install»
- Da oppdateres app’n til siste versjon
Logg deg på mobil omsorg, hvis du får feilmelding igjen, logg deg på igjen.
Dersom det likevel ikke fungerer: Prøv å dobbeltklikke på hjem knappen for så å skyve vekk Mobil omsorg og prøve å logge på på nytt. Virker ikke dette avinstaller appen og hent den på nytt via Catalog.
Tjeneradressen i Mobil omsorg er : https://mo.kristiansand.kommune.no/mos
Husk å sjekke at Global Protect(VPN) er tilkoblet.