Møterom. Utlån av møterom for lag for foreninger. v. 1.0

Hensikt

Hensikten med dette dokumentet er å sikre at rett behandling når et gjelder utlån av møterom til lag og foreninger.

 

Gjelder for

Dette dokumentet gjelder ansatte i hovedskranken.

 

Ansvar for gjennomføring

Arbeidsgiver har ansvaret for gjennomføringen.

 

Beskrivelse

  1. Gå inn på team: Utlån av møterom og generelt.
  2. Gå inn på «dokumenter» for å se hva som er ubesvart.
  3. Slette fortløpende dem som er ferdig besvart, og sette en kommentar om vi avventer flere svar rundt bookingen.
  4. Gå tilbake på generelt, og inn på linken «skjema».
  5. Trykk på «vis resultater».
  6. Trykk på pilene sidelengs som viser alle bestillinger til man finner den foreningen som man jobber med.
  7. Når man finner den aktuelle foreningen, så kan man markere all informasjonen i bestillingen og kopiere og lime den inn der den skal brukes.
  8. Vil man ha informasjonen mer komprimert, så kan den først limes inn i «Notisblokk» og deretter kopieres inn i Outlook.

Sletting av skjemaer/ allerede bookede møterom:

  1. Gå inn på skjema og «vis resultater».
  2. Trykk på de tre prikkene oppe på høyre side i skjemaet og velg «slett svar».

Sletting av alle skjemaer:

  1. Gå inn på skjema.
  2. Trykk på de tre prikkene oppe på høyre side i skjemaet og velg «slett alle svar».

 

Definisjoner

 

Vedlegg og referanser