Hensikt
Hensikten med dette dokumentet er å sikre at rett behandling når et gjelder utlån av møterom til lag og foreninger.
Gjelder for
Dette dokumentet gjelder ansatte i hovedskranken.
Ansvar for gjennomføring
Arbeidsgiver har ansvaret for gjennomføringen.
Beskrivelse
- Gå inn på team: Utlån av møterom og generelt.
- Gå inn på «dokumenter» for å se hva som er ubesvart.
- Slette fortløpende dem som er ferdig besvart, og sette en kommentar om vi avventer flere svar rundt bookingen.
- Gå tilbake på generelt, og inn på linken «skjema».
- Trykk på «vis resultater».
- Trykk på pilene sidelengs som viser alle bestillinger til man finner den foreningen som man jobber med.
- Når man finner den aktuelle foreningen, så kan man markere all informasjonen i bestillingen og kopiere og lime den inn der den skal brukes.
- Vil man ha informasjonen mer komprimert, så kan den først limes inn i «Notisblokk» og deretter kopieres inn i Outlook.
Sletting av skjemaer/ allerede bookede møterom:
- Gå inn på skjema og «vis resultater».
- Trykk på de tre prikkene oppe på høyre side i skjemaet og velg «slett svar».
Sletting av alle skjemaer:
- Gå inn på skjema.
- Trykk på de tre prikkene oppe på høyre side i skjemaet og velg «slett alle svar».
Definisjoner
Vedlegg og referanser