Pant på vedovn v. 1.0

Hensikt

Hensikten med dette dokumentet er å sikre rett behandling ved pant på vedovn.

 

Gjelder for

Dette dokumentet gjelder ansatte som jobber ved Innbyggertorg, teknisk.

 

Ansvar for gjennomføring

Arbeidsgiver har ansvaret for gjennomføringen.

 

Beskrivelse

Saker kommer inn i Public 360 til saksbehandler via dokumentsenteret.

 

Sjekk søknaden om adressen er innenfor godkjent område her.   

 

Sjekk deretter vedleggene:

  • Kvittering på kjøp av nytt ildsted fra forhandler (ikke kjøpt brukt).
  • Dokumentasjon på innlevert til godkjent avfalls anlegg.
  • Kvittering på melding sendt KBR (Brannvesen)

«Besvar» - Med dokument  -  endre tittel:   Vedtak/ Avslag/ Manglende dokumentasjon

Velg:   Mal  = Brev  -  Fullfør

(Ved manglende dokumentasjon:   Besvar  -  ferdig  -  Ekspeder)

 

Du får nå opp brevet.  Velg fanen «360»  -  Sett inn standardtekst  -  vedtak eller avslag. Skriv ut et eks.  -  Lukk dokumentet og “Ekspeder”  Svar ut-Standard.

 

Vi må nå levere innvilgede søknader til utbetaling slik:

  • Fyll ut bilag «Utbetaling av tilskudd» med mottaker, kontonummer og saksnummer.   
  • Skriv ut. 
  • Legg ved kopi av søknaden + kopi av vedtaket og lever alt til Regnskapstjenesten i hylla «Innkommen post» for utbetaling. 

 

Fyll ut Excel skjema i Teams under Teknisk, Vedovn, Oversikt søknader. Her registreres alle vedtak.

Fyll ut med navn, dato osv. 

Det rapporteres til miljøavdelingen ca. en gang pr. år.

 

 

Definisjoner

 

Vedlegg og referanser