Hensikt
Hensikten med dette dokumentet er å sikre rett behandling ved pant på vedovn.
Dette dokumentet gjelder ansatte som jobber ved Innbyggertorg, teknisk.
Arbeidsgiver har ansvaret for gjennomføringen.
Saker kommer inn i Public 360 til saksbehandler via dokumentsenteret.
Sjekk søknaden om adressen er innenfor godkjent område her.
Sjekk deretter vedleggene:
«Besvar» - Med dokument - endre tittel: Vedtak/ Avslag/ Manglende dokumentasjon
Velg: Mal = Brev - Fullfør
(Ved manglende dokumentasjon: Besvar - ferdig - Ekspeder)
Du får nå opp brevet. Velg fanen «360» - Sett inn standardtekst - vedtak eller avslag. Skriv ut et eks. - Lukk dokumentet og “Ekspeder” Svar ut-Standard.
Vi må nå levere innvilgede søknader til utbetaling slik:
Fyll ut Excel skjema i Teams under Teknisk, Vedovn, Oversikt søknader. Her registreres alle vedtak.
Fyll ut med navn, dato osv.
Det rapporteres til miljøavdelingen ca. en gang pr. år.