Hensikt
Hensikten med dette dokumentet er å sikre at timelister er utfylt i h.h.t. gjeldende rutine.
Dette dokumentet gjelder alle ansatte.
Arbeidsgiver har ansvaret for gjennomføringen.
Krav til timelister som fremsendes
Det som skal fylles ut har 3 funksjoner:
Nedenfor er det listet hva som skal fylles ut:
Når timene/tilleggene er summert under antall timer SKAL det påføres antall på riktig LTA i punchedelen av timelista.
Timelister som mangler underskrift fra ansatt/attestant og/eller anviser vil bli returnert.
Timelister som blir innsendt digitalt til post.lonnsavdelingen skal påføres: "Sendt per epost" + dato
Dersom noen av overstående felt ikke er fylt ut vil timelisten bli returnert for påføring av korrekt data.
Øvrige felt skal også være utfylt, men vil ikke være grunnlag for retur alene.
Dersom den som attesterer fører opp sitt telefonnummer nederst på timelista vil vi prøve å ta kontakt for å avklare mindre avvik uten å sende timelista i retur.
Om noe er uklart, ta gjerne kontakt helst via epost til post.lonnsavdelingen.