Hensikt
Hensikten med dette dokumentet er å vise hvordan en legger inn et vedlegg på publikums PC'en i Rådhuskvartalet.
Dette dokumentet gjelder alle ansatte i innbyggertorget i Rådhuskvartalet.
Arbeidsgiver har ansvaret for gjennomføringen.
Innbyggere som skal søke om eks. redusert foreldrebetaling - ledsagerbevis - busskort – betalingsavtale kommunale krav osv, kan ha behov for å legge ved et vedlegg til en søknad.
Hvordan gjør de det ?
Velg Documents
Beskjed som kommer på skjerm skal klikkes bort- Restriction klikk OK
Gi dokumentet et navn –TRYKK SAVE.
Dokumentet blir slette etter en time.
Hvordan hente opp igjen lagret dokument.
I søknaden klikk på legg til vedlegg – velg da vedlegget som er lagret på lokal pc documents.
Hvis kunden har med seg løse papirer som skal inn som vedlegg:
Innbyggertorg kan scanne inn dokumenter til vår publikums pc, slik at innbyggerne kan legge ved dette til ulike søknader.
Hent det scannet dokumentet på skrivebordet på publikums pc.