Oppstartsmøte
Dato: Klokka: |
|
Møtested: |
|
|||||
Møteleder: |
|
Tilstede: |
|
|||||
Referent: |
|
|
||||||
|
|
|||||||
|
|
|||||||
|
|
|||||||
Saksliste |
Saks-ansvarlig |
|||||||
Kort presentasjonsrunde |
|
|||||||
Presentasjon av deltakere i telefonmøtet. |
Tellu referent |
|||||||
Litt om Responssenteret (RS) i Kristiansand |
|
|||||||
Informasjon om organisering og ansatte Svarprosedyren – faglig kvalitet er viktig og grunnleggende. Prøver å kartlegge brukere ift covid dersom de ikke har hjspl til daglig Lik respons uavhengig av hvem som er på jobb Kundevennlighet, pasienten i sentrum og god service Trygghetsalarmen brukes hovedsaklig til helsehjelp. Forsøker å sile bort praktiske behov som ikke er akutt Generell svarprosedyre (ligger vedlagt) Rutine ved ny installering av alarm (ligger vedlagt) Rutine for kontakt mellom RS og kommunen ved utrykning (ligger vedlagt) Ved evt Tryggi og EPJ vil rutine komme Lydlogg Telefonnummer som responssenteret ringer fra: 67112570 Kommunen kan nå RS på (inn på plattformen): 67110099 Vakttelefon til responssenteret 94795030 (må ikke leveres ut til brukere)
|
Gjennomgang ved Renate
|
|||||||
Litt om ny kunde/kommune |
|
|||||||
Totalt antall brukere/TA? Fremdriftsplan på installeringer Hva slags type alarmer har de? Tilleggsteknologi? Hvem er utrykningsenhet? Bruk av pårørende som utrykning?
|
|
|||||||
Hvilken informasjon er viktig for RS, som er tilgjengelig i UMO |
|
|||||||
Klient:
Notater:
Pårørende:
Profesjonelle helsearbeidere:
NB! Disse opplysningene må være lagt inn under ressurser før tilkobling til responssenteret. Opplysningene må også oppdateres f.eks ved flytting.
|
|
|||||||
Hvem skal RS henvise brukeren til når de ønsker endringer på f.eks med lyd, plassering eller andre spørsmål til alarmen? |
|
|||||||
Hva slags informasjon får brukeren utlevert? Tips til plassering, høy lyd fra røykvarsler, praktisk bruk av alarmen, batteri, lys, rekkevidde kan være fint å informere bruker om Hvilke nummer kan vi evt levere ut til brukerne ved spørsmål? |
|
|||||||
Annet |
||||||||
-Avvikssløyfe
|
Alle avvik skal inn til support@tellu.no
|
|||||||
|
Sideskift
Vedlegg: