Reparasjonsskjema - sende til NAV-HMS v. 1.1

Hensikt

Hensikten med dette dokumentet er å sikre at ansatte som skal sende reparasjonsskjema på mail gjør det på riktig måte

 

Gjelder for

Dette dokumentet gjelder alle ansatte som skal sende reparasjonsskjema på mail til NAV-HMS

 

Ansvar for gjennomføring

Teknikere, ansatte i mottaket og andre som har behov for å sende reparasjonsskjema på mail.

 

Beskrivelse

Aktivitet Beskrivelse Ansvar
Lag reparasjonsskjema i profil
  • lag reparasjonsskjema som vanlig i profil
  • Fjern navn
  • Sett inn initailer til bruker
  • Fjern personnummer
  • Skriv inn NAV-HMS sitt brukernummer
  • Dette finner du i Brukerlisten vi får fra hjelpemiddelsentralen, hos tekniker koordinator eller hos koordinator i mottaket. 
  • Fjern adresse
  • Endre størrelsen på dokumentet slik at det fyller hele skjermen, for eksempel 90 %
  • Ha skjemaet oppe på maskinen din

Teknikere,

ansatte i rehabiliteringssmottaket,

alle som har behov for å sende reparasjonsskjema til NAV-HMS på mail

Sende reparasjonsskjema på mail til NAV-HMS
  • Åpne mailen din
  • Skriv inn mailadressen: nav.hot.agder.teknisk@nav.no
  • Skriv inn brukernummer fra NAV-HMS i emnefeltet
  • Klikk i skrivefeltet
  • Klikk på sett inn
  • Klikk her:
  • Velg skjermutklipp nederst i bildet 
  • Ta skjermutklipp av hele reparasjonsskjemaet ved å dra musepekeren over skjema
  • Nav-skjemaet skal nå legge seg dirkete inn i din mail
  • Send mailen til NAV-HMS teknisk

Teknikere,

ansatte i rehabiliteringssmottaket,

alle som har behov for å sende reparasjonsskjema til NAV-HMS på mail