Hensikt
Hensikten med dette dokumentet er å sikre en enhetlig forståelse av teamet rolle og funksjon.
Dette dokumentet gjelder alle ansatte.
Alle ansatte har ansvar for å gjøre seg kjent med prosedyren og følge den.
1. Velge koordinator for et halvt år av gangen
2. Fordele skole- og barnehagekontaktene, gjøres i samarbeid mellom team og ledelse.
3. Fokus på klient- og læringsmiljøarbeid (herunder både LMV og større systemhenviste saker). Samarbeide om pp-tjenestens læringsmiljøsaker, kartleggings- og utredningsprosedyrer, faglige analyser og konklusjoner, formulering/drøfting av sakkyndig vurdering. Sikre individ- og systemperspektivet i alle saker.
4. Kollektivt ansvar for å ivareta klientsaker og læringsmiljøsaker ut fra teamets fagkompetanse.
5. Teamet drøfter tema gitt fra ledelsen
6. Teamet bør drøfte vanskelig avslutningsproblematikk før saksbehandler tar avgjørelse.