En by for alle - årshjul
|
Oppgave |
Ansvar |
Kommentar/erfar. |
Februar – fom uke 7 |
•
Evaluering
questback til bidragsyterne/arrangørene
•
Nyhetsbrev
med takk for innsats og oppsummering – evt henvisning til bildearkiv på
websiden? •
Reservere
møterom i underetasjen til neste år |
|
|
Mars |
•
Kalender
for neste års uke – oppdateres og publiseres – med årets (og tidligere års?)
arrangement tilgjengelig i arkiv. •
Planlegge
forberedende/ innledende møte/ informasjon og forankring av neste års uke med
administrativ og politisk ledelse. •
Holde
av plass på flaggstenger på Lundsbroa og bannerplass i Markensgate til neste
års uke. •
Bestille
oppheng og nedtaking av flagg og bannere |
Tress Design
Gunn-Heidi Gabrielsen
Tore Løvland
Tore Løvland |
Vurdere om kalender og informasjon skal være på flere språk. Google translate?
Pol. og adm. ledelse bør være synlig hele uka
F.eks. «Skilt opp», tlf 468 98 090 |
April |
•
Planlegge
og sette dato for inspirasjonsmøte i september/ oktober •
Begynne
å tenke på evt hovedtrekkplaster / hovedtema for neste års uke. |
|
|
Mai/Juni |
•
Invitere
til inspirasjonsmøte. Kursportalen, mail + nyhetsbrev før sommeren,
påminnelse i august. |
|
|
Juli |
FERIE…. J
|
|
|
August |
•
Påminnelse
invitasjon inspirasjonsmøte •
Planlegging
av åpningsarrangement, særlig hvis det skal inviteres en «kanon» • Utarbeide og produsere flyer om neste års uke |
Tress
Design |
Evt. også til bruk ved Skeive Sørlandsdager |
September -oktober |
•
Gjennomføre
inspirasjonsmøte •
Invitere
bidragsytere til åpningsseremonien • Nyhetsbrev? |
|
|
November |
•
Følge
opp inspirasjonsmøtet. Sende oppsummering til alle deltakerne(?) •
Oversikt
over reklamemateriell, bestilling av nytt/supplerende. (Flagg og bannere – må
noe skiftes ut? Plakater, beachflagg, roll-ups, flyer, programhefte,
t-skjorter) •
Planlegge
lanseringsmøte i uke 5, sørge for at nødvendig materiell (programfolder) er
på plass. •
Fortløpende
publisere arrangement og aktiviteter på nettsiden, Facebook og Instagram. |
Tore Løvland |
2020: 1000 flyere (nok!) (2021: 800 flyere) Totalt 550 t-skjorter 200 plakater: (mest pop: de med plass til å skrive) 800
programfoldere
|
Desember |
•
Annonser
Fvn, facebook, instagram •
Des/jan:
Invitere arrangører og media til lanseringsmøte i uke 5 •
Begynne
på programheftet |
Tress Design |
Frist for arrangører for å komme med i programheftet? Ca. 20. januar? |
Januar |
• Programheftet ferdigstilles og
distribueres
•
Uke
5: Gjennomføre lanseringsmøte. •
Publisere
arrangementer fortløpende på Facebook, Instagram og kalenderen • Frigi ubrukte møterom 2 uker før uke 6 |
Tress
Design
Tore Løvland/ Hege Sønsteby
Hege
Sønsteby |
Må være klar til lanseringsmøtet. Seinest mulig frist for innhold – avklare m Tress
God erfaring med dette. Fra 14.30-15.30 i 2021? Invitere 3 arrangører - + ordet fritt |
Februar, tom uke 6 |
• Gjennomføre åpningsarrangement
• Gjennomføring av uka |
|
|