Registrering av nye drop-in brukere
v. 1.1
- Alle nye brukere som kommer på drop-in, skal registreres med fullt navn, adr, tlf.nr, fødsels-og personnr, på eget inntaksskjema.
-
- Etter stengetid samles inntaksskjemaene som er fylt ut samme dag, og legges i hylla “til postføring” på postrommet i 2. etg.
-
- Inntaksskjemaene fra drop-in blir prioritert, og nye brukere vil være registrert i Profil i løpet av neste dag.
- Den drop-in ansatte som har kontordag, oppretter plankategorien “livsmestring”, mappen “kartlegging/sjekklister”, og undermappen “kartleggingsskjema” på alle nye brukere.
-
- Kopier inn i mappen alle notat skrevet i fiktiv mappe to virkedager før (dvs. har du telefon-dag den 10. mars, fører du inn det som ble skrevet i fiktiv 8.mars).
Forfatter: |
Jan Helge Lislevand (Rådgiver)
|
Godkjent av: |
Olaf Haugen (Leder/virksomhetsleder)
|
Dokumentadministrator: |
Monica Caroline Fronth (Leder) |
Dokument-ID: |
7489 |
Gyldig fra: |
22.03.2024 |
Revisjonsfrist: |
22.03.2027 |