Jobbregistrering i kalender "RES.Rigedalen.Velferdsteknologi" v. 1.3

Hensikt

Sikre at henvendelser, bestillinger, feilmeldinger ol blir registrert i Felleskalender på en måte som sikrer personvernet til bruker, samt oppfølging av jobber på tvers av avdelingen.

 

Gjelder for

Alle teknikere, samt mottak.

 

Ansvar for gjennomføring

Alle ansatte.

 

Beskrivelse

Alle jobber SKAL legges inn i kalenderen "RES.Rigedalen.Velferdsteknologi".

Alle, registrering av jobber:

  • Vanlige henvisninger fra mottak:
    • I feltet "Tittel" skrives kun løpenr på bruker
    • I feltet "Plassering" skrives kun gatenavn/bolig/institusjon, samt stikkord om hva henvendelsen gjelder. Det skal IKKE brukes husnummer eller andre ting som kan gjenkjenne bruker.
    • Henvisning skrives ut og legges posthylla kun dersom det også gjelder henting av utstyr basert på utstyrsliste fra HMS.
  • Feilmeldinger fra CMP og andre støttesystemer:
    • I feltet "Tittel" skrives kun løpenr på bruker
    • I feltet "Plassering" skrives kun gatenavn/bolig/institusjon, samt stikkord om hva henvendelsen gjelder. Det skal IKKE brukes husnummer eller andre ting som kan gjenkjenne bruker.
    • I Bodyen skriver man ev nødvendig infor for jobben.
  • Montering av annen teknologi fra NAV/HMS:
    • Utstyr settes inn på bord på rom for Velferdsteknologi, med henvisninger tapet på.
    • Koordinator/tekniker finner snarest mulig løpenr på bruker og registrerer saken på vanlig måte i felleskalenderen.

Koordinator/teknikere, jobbfordeling:

  1. Når jobben fordeles til tekniker, skriver man navn på tekniker etter løpenr i Tittel-feltet.
  2. Dersom det følger med Henvisning, legges denne på teknikers pult. Dersom henvisning mangler, skrives nødvendig info inn i kalenderoppføringen.
  3. Gi jobben kategorien "Fordelt".
  4. Dra så jobben over i teknikers kalender, og plasser den utefor arb.tid
  5. Dersom man har avtalt tid med bruker, gis den kategorien "Avtalt tid".

Tekniker, utføring av jobb:

  • Tekniker kontakter bruker for å avtale tidspunkt, og sjekker at alt er på plass som nøkkel osv. Ev ting som kommer opp, endringer og annet som forsinker leveransen vår, dokumenteres i kalenderoppføring i teknikers kalender, slik at vi andre også kan svare på dette.
  • Dersom bruker f.eks ikke har ekstra nøkkel klar til oss, gir vi bruker beskjed om å kontakte oss når dette er på plass. Etter ei uke ringer vi for å purre om nødvendig. Dette gjentas om nødvendig etter to uker.
  • Dersom vi ila to uker ikke har kunnet montere utstyret grunnet at bruker ikke har besørget det som er nødvendig, avslutter vi henvendelen og opplyser bruker om dette, samt at det bare er å ta kontalt med Teknisk dersom det en gang kommer på plass.
  • Alle jobber som ikke blir levert ihht bestilling dokumenteres i profil, med årsak.

 

Definisjoner

 

Vedlegg og referanser