Utarbeidelse av planforslag (endring av reguleringsplan) v. 2.5

Beskrivelse

  • Forslagsstiller sender inn:
    • Oversendelsesbrev med opplisting av behov for endringer i planen.
    • Enkel planbeskrivelse med tilhørende illustrasjoner/ kart som redegjør for endringene.
    • Revidert plankart og reviderte bestemmelser dersom det er avtalt i oppstartsmøtet at det er forslagsstiller som skal gjøre dette.
    • Kopi av uttalelser til oppstartsvarselet og oppsummering av disse.
    • Annen relevant dokumentasjon avtalt i oppstartsmøtet.
  • Vurder om innkomne merknader påvirker innholdet i foreslått planendring.
  • Saksbehandler utarbeider reviderte reguleringsbestemmelser. Revidert plankart utarbeides i samråd med geodata. Dersom forslagsstiller gjør dette, må det kontrolleres at kart og bestemmelser er endret iht. våre krav. Eventuelle justeringer må foretas nå.
  • Behov for behandling i kvalitetsgruppe vurderes og avklares med planleder.
  • Behov for behandling i samarbeidsgruppe, eller med representanter fra andre enheter eller kommunalsjefområder vurderes og avklares med planleder. Dette er ikke nødvendig dersom endringen er tilstrekkelig avklart med andre kommunalsjefområder i oppstartsfasen.
  • Gebyr sendes, se arbeidsbeskrivelse.

 

Maler

 

Aktuelle lenker