Avvikregistrering - prosedyre v. 1.0

Hensikt

Hensikten med dette dokumentet er å registrere feil og mangler ved lønn- og fraværsdata fra enhetene som gir grunnlag for å iverksette korrigerende tiltak. Enten ved oppfølging mot enheten eller endring av prosedyre.

 

Gjelder for

Dette dokumentet gjelder alle saksbehandlere på kommunalområde lønn.

 

Ansvar for gjennomføring

Saksbehandlere på kommunalområde lønn

 

Beskrivelse

Når vi oppdager feil i grunnlaget vi får fra enhetene, skal disse avvikene registreres i eget regneark. 

Under kolonne Område er det lagt inn forhåndsdefinert tekst. Stå i aktuell rute og velg i nedtrekksmenyen.

avvik_II.png.

 

Vedlegg og referanser

Alle kan registrere direkte i regnearket som dere finner på Innafor: Fellesområde Lønn, Dokumenter, åpne mappen EQS. Dokumentnavn: Avviksregistrering - skjema.