Hensikt
Hensikten med dette dokumentet er å beskrive hvordan personalmeldingmodulen skal brukes.
Dette dokumentet gjelder for alle som skriver personalmeldinger.
Arbeidsgiver har ansvaret for gjennomføringen.
Modulen brukes ikke til fremsending av foreldrepermisjonsmeldinger. Send kopi av NAV-søknad til post.lonnsavdelingen.
Modulen brukes heller ikke til fremsending av øvrige permisjoner/AFP/Pensjon etc for lærerstillinger.
Sendes på e-post til post.lonnsavdelingen. Skriv i emnefeltet: Navn, fødselsdato, hva saken gjelder.
- Personalmeldinger for undervisningspersonell som gjelder permisjoner/AFP/pensjon
- Personalmeldinger vedrørende foreldrepenger. Se Foreldrepermisjon - enhetens ansvar - prosedyre.
- Eventuelt andre personalmeldinger som trenger vedlegg som ikke kan sendes elektronisk. F.eks. endring i årslønn utenom ordinære forhandlinger. Forhandlingsprotokoll må legges ved.