Personalmeldingsmodulen v. 1.2

Hensikt

Hensikten med dette dokumentet er å beskrive hvordan personalmeldingmodulen skal brukes.

 

Gjelder for

Dette dokumentet gjelder for alle som skriver personalmeldinger.

 

Ansvar for gjennomføring

Arbeidsgiver har ansvaret for gjennomføringen.

 

Beskrivelse

Personalmeldingsmodulen brukes til:

 

Modulen brukes  ikke til fremsending av foreldrepermisjonsmeldinger. Send kopi av NAV-søknad til post.lonnsavdelingen.

Modulen brukes heller ikke til fremsending av øvrige permisjoner/AFP/Pensjon etc for lærerstillinger.

 

Meldinger som ikke går via Personalmeldingsmodulen:

Sendes på e-post til post.lonnsavdelingen.  Skriv i emnefeltet: Navn, fødselsdato, hva saken gjelder.

-       Personalmeldinger for undervisningspersonell som gjelder permisjoner/AFP/pensjon

-       Personalmeldinger vedrørende foreldrepenger. Se Foreldrepermisjon - enhetens ansvar - prosedyre.

-       Eventuelt andre personalmeldinger som trenger vedlegg som ikke kan sendes elektronisk. F.eks. endring i årslønn utenom ordinære forhandlinger.                            Forhandlingsprotokoll må legges ved.