Utførelse - Forberede overtakelse - Oppdatere dokumenter i FDVU-program v. 1.0

Tilbake til førsteside - Større byggeprosjekt

Utrednings-ogoppstartsfaseAnskaffearkitekt ogrådgiverProsjekteringAnskaffeentreprenørUtførelseAvslutning

ForvalterRollerENPLEntreprenørProsjektlederFORFDV koordinatorFDVProsjektetnærmersegavslutningGjennomgåplan for test ogopplæringPLFORMotta oggodkjenneFDVU og LCCOverføre LCCsom bygget inni rett systemOppdateredokumenter iFDVU-programEtablere/oppdatereplaner og rutiner fordrift, vedlikehold-og renholdFOR2 månedertilovertagelseSøkegodkjenningerPLEtablere/oppdatere service-og driftsavtalerEtablere/oppdaterebrukeravtalePLENFOREtablere/oppdatereforsikringPLFORFORFORPLCONCONController/ØkonomiansvarligFDVFORFDVPLLCCLCCLCC koordinatorENANSANSAnsvarlig søker

Oppdatere dokumenter i FDVU-program

Gjelder for

Prosessen gjelder for FDV koordinator. 

Hensikt

Hensikten med prosessen er å få oppdatert og lagret gjeldende FDVU dokumentasjon på riktig sted.

Ansvar og involvering

Det er FDV koordinator hos Eiendom som er ansvarlig for at dokumentasjonen blir lagret på riktig sted.

Beskrivelse

FDV koordinator lagrer og kobler opp all godkjent dokumentasjon mot gjeldende programvarer og forsikrer seg om at alt fungerer slik det skal.

Styrende dokumenter Dokumentmaler Nyttige lenker
PA00    
FDV og LCC - Behandle tegninger og annen dokumentasjon