Hensikten med dette dokumentet er å sikre at det til enhver tid er tilgjengelig forbruksmateriell og utstyr til bruk i bassenget, samt at innkjøper vet hvordan varene skal bestilles.
Dette dokumentet gjelder alle ansatte som har behov for innkjøp av varer og utstyr til bassengformål.
Vaktmester og merkantilt personell.
Vaktmester har ansvar for å sjekke varelager og bestille varer når det trengs. Vaktmester melder behov til kontoret, enten som behovsmelder i Visma eller via mail. Kontoret vil så sørge for bestilling til leverandør. Når varene kommer tar vaktmester varemottak og gir beskjed om mottaket til kontoret. Det må gis beskjed dersom mottatte varer avviker fra bestilte varer.
Alle innkjøp skal foregå via e-handel. Avdelingsleder Idrett har ansvar for å holde seg oppdatert på hvilke innkjøpsrutiner som gjelderKjøp av varer og tjenester - Forside og hvor innkjøpet skal skje. Innkjøp skal skje i henhold til kommunens innkjøpsavtaler som finnes i Mercell
Ehandel - Visma Behovsmelding - Brukerveiledning
Her vil det bli lagt inn en oppdatert liste over varer som er aktuelle å handle når den er klar - ikke laget enda