Utførelse - Forberede overtakelse - Overføre LCC som bygget inn i rett system v. 1.0

Tilbake til førsteside - Større byggeprosjekt

Utrednings-ogoppstartsfaseAnskaffearkitekt ogrådgiverProsjekteringAnskaffeentreprenørUtførelseAvslutning

ForvalterRollerENPLEntreprenørProsjektlederFORFDV koordinatorFDVProsjektetnærmersegavslutningGjennomgåplan for test ogopplæringPLFORMotta oggodkjenneFDVU og LCCOverføre LCCsom bygget inni rett systemOppdateredokumenter iFDVU-programEtablere/oppdatereplaner og rutiner fordrift, vedlikehold-og renholdFOR2 månedertilovertagelseSøkegodkjenningerPLEtablere/oppdatere service-og driftsavtalerEtablere/oppdaterebrukeravtalePLENFOREtablere/oppdatereforsikringPLFORFORFORPLCONCONController/ØkonomiansvarligFDVFORFDVPLLCCLCCLCC koordinatorENANSANSAnsvarlig søker

Overføre LCC som bygget inn i rett system 

Gjelder for

Prosessen gjelder for prosjektleder, forvalter, LCC-ansvarlig og økonomiansvarlig/controller. 

Hensikt

Hensikten med prosessen er å sikre at LCC- dokumentasjonen blir lagret på riktig sted i kommunens systemer og at eventuelle endringer følges opp i forbindelse med rullering av økonomiplan.

Ansvar og involvering

Det er prosjektleders ansvar at dette lagres på rett sted.

Beskrivelse

Avventer tilbakemelding på hvor dette skal lagres. Blir oppdatert!

Styrende dokumenter Dokumentmaler Nyttige lenker