Kompetanseplan - Bekrefte kompetanse v. 1.0

Komp.planoppdat.Evaluerekompetanse-planImplementerekompetanse-planUtarbeidekompetanse-planGjennomførekompetanse-analyseKartleggekompetanseDefinerekompetanse-behovAvklare nivå,rammer,prosessRulleringkomp.planKomp.analyseRegistrerekompetanseDefin.komp.behovBekreftekompetanseLKommunalsjefKSjLeder(nærmesteleder)LDirektørDirELEnhetslederAAnsattTVTillitsvalgt

Forutsetninger

Før man begynner på dette prosessteget må følgende være gjort / være på plass:

  • Kommunen har anskaffet digitalt verktøy for registrering av kompetanse (prosess pågår).
  • Den ansatte har registert kompetanse og kontrollert at informasjon er korrekt.

Beskrivelse

  • Leder avklarer enventuelle mangler eller uklarheter og godkjenner kompetanse i tråd med veiledning til verktøy for kompetanseregistrering.

Resultat

Etter at dette prosessteget er fullført skal resultatet være følgende:

  • Informasjon om ansattes kompetanse er oppdatert og godkjent.

Vedlegg

Veiledning til verktøy for kompetanseregistering (kommer når verktøy er anskaffet)